Bijna Bijna Bijna - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marlyse Pluimers - WaarBenJij.nu Bijna Bijna Bijna - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marlyse Pluimers - WaarBenJij.nu

Bijna Bijna Bijna

Door: Marlyse

Blijf op de hoogte en volg Marlyse

12 Januari 2014 | België, Antwerpen

Lieve vriendjes, vriendinnetjes en familie,

Zoals de meeste van jullie al wel weten vertrek ik 27 januari voor bijna 7 maanden naar het warme Curaçao om stage te lopen bij het Avila hotel. Daarna ga ik Costa Rica verkennen met mijn lieve zus.

Op deze manier kunnen jullie mij volgen in mijn dagelijks leven aan de andere kan van de wereld.

Ik ben er bijna klaar voor. Eerst nog even mijn tijd in Antwerpen goed afsluiten en dan ga ik jullie toch echt verlaten. Ik heb er super veel zin in!!!


Liefs en Dikke Kus
Marlyse xxx

  • 13 Januari 2014 - 07:29

    Joke En Berend:

    Hoi marlyse, wat leuk om je zo te volgen . Wat ga je een spannende tijd tegemoet. Wij hopen dat je het heel erg naar je zin krijgt. Maar dat gaat zeker lukken. En wij gaan zeker contact met je houden. Kus Joke en Berend.

  • 13 Januari 2014 - 09:41

    Sabrina:

    Geweldig mar!!! Zo zien we een beetje waar je mee bezig bent
    Daar in curacao. Heel veel succes alvast,maar we komen je nog we
    Even gedag kussen hoor! Xx

  • 13 Januari 2014 - 16:04

    Bregje Abspoel:

    Haaai lieverd,

    Ik wil je al het succes van de wereld wensen daar :)!! Ik ga je helaas niet meer zien voordat je weggaat.. :(
    Maar je kan het en we gaan gewoon lekker veel skypen. Vooral genieten en we zien elkaar dan weer in de zomer hahaha. Kijk er nu al naar uit!!

    xxxx <3

  • 18 Januari 2014 - 19:33

    Linda Moerman:

    Hee Marlyse, het aftellen is nu echt begonnen voor dat grote avontuur op Curacao. Spannend hoor, maar zo te zien ben je goed voorbereid En je hebt al wat ervaring op kunnen doen in Antwerpen. Ik wens je heel veel plezier ,succes en geniet van die maanden daar. Ik ga je zeker volgen. Xx Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlyse

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 669
Totaal aantal bezoekers 10438

Voorgaande reizen:

29 November 2015 - 30 December 2015

Backpacken in Indonesie

27 Januari 2014 - 21 Augustus 2014

Stage Willemstad, Curaçao

Landen bezocht: