Curacaooo - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marlyse Pluimers - WaarBenJij.nu Curacaooo - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marlyse Pluimers - WaarBenJij.nu

Curacaooo

Door: Marlyse

Blijf op de hoogte en volg Marlyse

25 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Hier dan toch nog mijn verhaal van de afgelopen inmiddels bijna 2 weken (excuus) ben toch niet zo heel goed in het bijhouden van dit blog.

Allereerst even het volgende. Het is hier 5 uur eerder dus kan niet op de Nederlandse tijd facetimen en/of Skype heb iedere dag wel gemiste oproepen. Ik ben voor half 11 Nederlandse tijd nog niet thuis.

Ik heb weer veel meegemaakt de afgelopen 2 weken. Allereerst had ik vorige een heerlijke voedsel vergiftiging na de overheerlijke trukkie pan. Een weekendje geen stappen voor mijn dus maar don't worry dat heb ik alweer ingehaald.

Vervolgens maandag gewoon naar kantoor omdat ik mijn vrije dagen toch liever met mijn vadertje en moedertje doorbreng dan in mijn bed. Mijn allereerste evenement in het hotel was echt een super succes en heb dus ook een hoop complimenten, echt heel blij mee.

Moet toch nog steeds wel wennen aan het werktempo en het werkt wat er is. Iedereen doet hier of ze heel erg druk zijn maar ondertussen werken ze maar een halve dag. Voor de mensen die het nog niet hebben gedaan even Avila Hotel Curaçao liken op Facebook. Iedere maandag post ik een tekst over the employee behind the smile erg leuk en zo leren jullie mijn 160 collega's ook een beetje kennen.

Vorige week zijn ook onze waterleidingen gestolen.. Dus hadden we helaas geen water. Ook koper is hier een hype bij de junkies HELAAS.

Afgelopen week ook mijn eerste deel van mijn stage opdrachten ingeleverd. En heerlijk uiteten geweest met mijn inmiddels wel bekende vriendinnetje Danique.

Daarnaast moest ik natuurlijk het stappen inhalen dus woensdag Cabana geweest, vrijdag Bermuda, zaterdag Bermuda en zondag weer Cabana maar dan beach festival. En natuurlijk zijn er ook genoeg leuke mannen hier (even ter info voor de opa's haha) we hebben het geluk dat er Nederlandse militaire eenheden hier op het eiland zijn dus op het strand vermaken we ons ook wel hahah

De afgelopen 2 weken hebben we slecht weer gehad. We wennen hier erg snel aan de temperatuur en lopen dus ook regelmatig in lange broeken en vesten. We hebben de laatste tijd veel bewolking gehad en dus niet echt lekkere strand dagen Maarja hè we zitten op Curaçao. En het is hier HOPI BON!!!!

Lieve mensen dit was het weer voor vandaag. Jullie zullen snel weer wat van mij horen. Nog 4 weekkies pap haha xx

Owjaaaa en Cher en ik hebben onze tickets voor Costa Rica in the pocket en de hotels,lodges en weet ik veel allemaal is ook geboekt. Kan niet wachten tot je hier bent sis you gonne love it here. Ik mis jullie maar zie jullie snel weer op Skype en FaceTime family.


Liefs en dikke kuss

AYO Marlyse

  • 25 Februari 2014 - 10:30

    Denise:

    klinkt goed allemaal nichtje :) Have fun! xx

  • 25 Februari 2014 - 12:03

    Joke En Berend:

    Hoi marlyse,
    Wat fijn dat je het zo leuk hebt daar! Je heb wel heel leuke dingen allemaal . Pa en ma komen en je vakantie met je zus ,allemaal leuke dingen . Hier gaat alles ook goed . Het is nog niet erg winter hier. Maar wel veel wind ,bah. Hopen op een mooie zomer! Met Berend gaat het ook top! Moest je de groetjes van Sem doen! Een dikke kus van ons en ik kijk uit naar je volgende verslag .

  • 26 Februari 2014 - 02:58

    Marlyse Pluimers:

    Heeii ja heb het ook super erg naar me zin, de eerste maand zit er alweer op. De tijd gaat zo snel.

    Denise: hoe is het met de voorbereidingen van je wedding? Al een beetje zenuwen?

    Joke en Berend: gelukkig gaat alles goed met jullie en doe Sem maar een dikke kus..

    Dikke kus Marlyse XXX

  • 26 Februari 2014 - 22:10

    Oma Els :

    Wat fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt en daardoor vliegt de tijd ook om hè. Wordt wel uitkijken met het voedsel , dat heb je met de verwende Nederlanders. We zijn nog steeds in Portugal. Vlg.week woensdag weer thuis, zullen dan proberen te facetimmen. Knuffels van opa Ed en oma Els xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlyse

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 10433

Voorgaande reizen:

29 November 2015 - 30 December 2015

Backpacken in Indonesie

27 Januari 2014 - 21 Augustus 2014

Stage Willemstad, Curaçao

Landen bezocht: