Essie, Sushi, Ostrich Farm, westpunt, Sea aquarium - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marlyse Pluimers - WaarBenJij.nu Essie, Sushi, Ostrich Farm, westpunt, Sea aquarium - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marlyse Pluimers - WaarBenJij.nu

Essie, Sushi, Ostrich Farm, westpunt, Sea aquarium

Door: Marlyse

Blijf op de hoogte en volg Marlyse

16 Juli 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Dia lieve volgers!

Hier weer even een update van mijn heerlijke leventje op Dushi Korsou. Sinds mijn laatste blog heb ik te horen gekregen dat ik mijn Stage onderzoek heb gehaald met een 7.3 en mijn stage met 8! Dat betekend dat ik volgend jaar mag gaan afstuderen en dan het "echte" leven gaat beginnen.

Op 1 Juli na een ochtendje werk en een middagje strand met Tanja ging ik Essie van Hato halen die voor 2 weken bij mij zou blijven. We zijn die dinsdag gelijk met alle meiden van het huis (wen,tan, lies, Es & ik) lekker sushi gaan eten bij Chopstix!

Op woensdag moest is weer een ochtendje werken, smiddags strandje gepakt en savonds met weer met zijn alle weg geweest alleen nu naar Cabana. Gelukkig ging mn lieve Cura vriendinnetje Annelieke deze avond ook gezellig mee!! De rest van de week ook lekker naar het strand geweest en lekker gerelaxed!

Op zaterdag gingen we lekker vroeg op en ben ik samen met Esther en Adriaan (nieuwe huisgenoot) naar de Ostrich farm gegaan om een tour te doen langs de struisvogels. Daarna zijn we langs de aloe vera plantage geweest en toen geraced naar Playa oranje voor de voetbal!
Gelukkig wonnen we die en konden we door naar de halve finale!

Op zondag zijn we een tourtje over het westpunt gaan doen met bijna het hele huis. Eerst zijn we naar Shete boka gegaan in de BLOED hitte want mijn god wat is het momenteel HEET op het eiland. Vervolgens hebben we heerijk gelunched bij Jaanchie's en lokaal restaurant waar we ook leguaan hebben gegeten. Daarna zijn we door gereden naar de grote en kleine knip en playa forti om even te kijken en foto's te maken.
Onze laatste bestemming die dag was Playa Lagun. En wat hadden we weer geluk, na nog geen 5 minuten snorkelen draaide ik me om en zwom ik zowat tegen een zeeschildpad aan. Iedereen erbij geroepen en toen hebben we lekker met de zeeschildpadden gezwommen want later kwam namelijk nummer twee ook aan!

Maandag ging Esther naar Klein Curacao en had ik lekker een chil avondje met lieve Liek, wat heb ik toch een paar toffe vriendinnetje gemaakt hier!

Op woensdag ben ik samen met Esther naar het Sea Aquarium gegaan. Waar we de dolfijnen en zeeleeuwen show hebben gekeken, pijlstaart roggen en zusterhaaien hebben gevoerd! Een geslaagd een gezelllig middagje! Om vervolgens aan het einde van de dag van Costa Rica te verliezen SHIT!!

De rest van de week lekker gechilled op het strand en lekker naar Punda geweest.

Zaterdag zijn we smorgen ook naar Punda gegaan om voor Esther souvenirs te kopen en daarna zijn we snel doorgereden naar Zanzi Bar waar we met een schuin oog de troost finale hebben gekeken en vooral een lekker happy hour hadden!

Savonds was DE avond voor mij. Ik moest werken tijdens het Funky Divas concert. De weken ervoor hadden we veel afspraken en meetingen met: Glennis Grace, Edsilia Rombley, Berget Lewis en Jurgen Raymann. Om half 7 moest ik werken en begonnen we met de laastse checks van de divas. Om 8 uur barsten het feest los en wat een avond is het geworden GE-WEL-DIG!!! Echt een top afsluiter van een top stage bij het leukste en gezelligste hotel van het eiland. Toen de Divas en Jurgen hoorde dat het mijn laatste dagen waren hebben we nog even een foto shoot gehouden als herinnering heel erg leuk en vooral gezellig!

Daarna de avond nog even afgesloten met een heerlijk drankje en dansje in Bermuda om vervolgens om 4:00 uitgeteld op bed neer te ploffen!

Op zondag lekker een dagje nagenoten van een top event en het heerlijke zonnetje op Porto Mari samen met Esther, Tanja en Ivo.

Maandag weer de hele dag gewerkt en aan het einde van de dag Esther weer naar Hato gebracht na twee gezellige weken. Dinsdag lekker een middagje strand gepakt met liek en Tan en savonds lekker ff Ma en Liek time gehad tijdens een dinnertje samen! TOP!

Het rot leven dat ik heb ga ik vanavond weer uiteten alleen dan met mijn Sales & Marketing afdeling van het Avila hotel om onze HOD's 20 jaar in dienst te vieren en mijn afscheid, want helaas werk ik morgen alweer mijn laatste ochtend!

MAAAR!!!!!! morgen aan het einde van de middag zeg ik: CHERALY BONBINI NA KORSOU!! Jaja na 6 maanden mag ik morgen eindelijk mijn zus weer knuffelen!!

Lieve mensen dit was hem weer voor deze keer. Helaas ben ik over 5 weken alweer thuis, ik wil helemaal nog niet naar huis maar mis iedereen natuurlijk ook wel dus een beetje een dubbel gevoel!

Eerst nog maar is even van een welverdiende vakantie gaan genieten samen met Cher in Cura en Costa Rica!!

See you guys soon!!

Liefs en Dikke Kuss xxxx






  • 16 Juli 2014 - 16:48

    Joke En Berend:

    Hoi marlyse, nog even en dan is je zus er en ga je lekker op vakantie, hoewel het volgens ons voor jou daar elke dag vakantie is. Wat heb je een mooie cijfers gehaald voor je stage. Fijn dat je volgend jaar kan afstuderen. Hier gaat alles ok. Je zal wel hebben vernomen dat de D1 op het N.K 3 e is geworden ,was erg leuk om mee te maken.heel veel liefs van Joke en Berend,. Geniet van je laatste weken daar!

  • 16 Juli 2014 - 16:50

    Marlyse:

    Lieve Joke en Berend,

    Wat heb ik toch een lieve bonus opa en oma! Tuurlijk heb ik het meegekregen van de D1! Kanjers zijn het. Nog maar 5 weekjes en dan ben ik weer in delft als of ik nooit weg ben geweest!
    Kom ik snel weer een koppie thee bij jullie drinken is ook alweer 7 maanden geleden dan!

    Tot snel,

    Liefs en Dikke Kuss xxx

  • 16 Juli 2014 - 19:52

    Opa Ed En Oma Els:

    Lieve Marlyse
    Dit is voor jou toch wel een onvergetelijke stage en dan nog zulke goede cijfers halen ook nog. Zijn trots op je.
    Nou morgen je zussie van het vliegveld halen en dan samen genieten eerst van Curacao en daarna in Costa Rica. Jullie hebben toch al heel wat gezien, dat was in onze jonge tijd wel anders. We zijn gewoon jaloers op wat jullie allemaal zien en meemaken. Wij doen het wel met een caravan op de camping, ook leuk.
    Een hele fijne vakantie met Cher, maak veel foto's, zodat we een indruk krijgen van jullie reis.
    Heel veel plezier, kijk goed uit en tot eind augustus.
    Liefs voor jullie allebei en dikke knuffels xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlyse

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 10434

Voorgaande reizen:

29 November 2015 - 30 December 2015

Backpacken in Indonesie

27 Januari 2014 - 21 Augustus 2014

Stage Willemstad, Curaçao

Landen bezocht: