Nog maar 3 weekjes stage!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marlyse Pluimers - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weekjes stage!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marlyse Pluimers - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weekjes stage!!

Door: Marlyse

Blijf op de hoogte en volg Marlyse

31 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve volgers,

Hier weer even een berichtje uit het Heerlijke dushi Korsou.

Ik ga meteen verder waar ik vorige keer was gebleven. 15 mei zijn we met alle meiden (Lees: Wendy, Tanja, Iris, FLeur and myself) naar de ALLERLAATSTE cabana gegaan van Iris. En wat voor eentje was het er! Donderdag lekker brakjes op kantoor maarjaa Who cares!!!!

Vrijdag heb ik altijd een korte dag en ben ik dus lekker vroeg begonnen aan mijn weekend met Fleur en Iris van Saint Tropez! Heerlijk!

Het allerlaatste weekend met mijn allerliefste huisgenootje stond helaas alweer voor de deur. Zaterdag moest ik nog de hele dag duiken omdat we twee weken geleden zijn begonnen met het halen van ons duikbrevet! Echt mega gaaf! Helaas verliep de zaterdag niet zoals gepland. De zee zat vol met kwallen en zwevend vulkaan koraal wat betekende dat we constant geprikt werden met een brandig gevoel erna. Onze duikleraar besloot dat het onverantwoord was en dat we het water uit moesten.
De 12 en 18 meter duik moesten uitgesteld worden naar de volgende dag, BALEN! Wel zijn we die dag allemaal glansrijk geslaagd voor onze theorie!

Zondag zijn we naar Coral Estate geweest om onze laatste duiken maken en de laatste oefeningen af te ronden! Gelukkig hebben we dit allemaal succesvol gedaan en zijn we nu de trotse eigenaren van onze PADI Open Water brevet!

Zondag helemaal kapot toch nog even op wet & wild geknald want maandag zoude lieve Iris en Fleur weer naar het koude kikkerlandje vertrekken. Zondag heb ik ook mijn eigen auto gekregen echt een top bakkie. Ik ben nu even de trotse eigenaar van een donker blauwe I10!

Maandag een half uurtje eerder vrij genomen om naar de andere kant van eiland te racen en Iris en Fleur gedag te zeggen op dat hatelijke vliegveld Hato! om half 6 was het zover en moesten we naar de gevreesde roltrap. Na tranen met tuiten te hebben gehuild was Iris nu toch echt na 4 maanden mijn huisgenootjes en stapmaatje te zijn geweest vertrokken.

Die week heb ik verder niet zo veel gedaan, het is stil thuis zonder onze drukte maker en ik mis haar nog steeds heel erg. Maar he! ze heeft beloofd om op 21 augustus op Schiphol te gaan dus dan kan ik der weer lekker knuffelen.

Die vrijdag ben ik lekker met Tanja Sushi gaan eten bij Chopstix, weer een top begin van een heerlijk weekend!

Zaterdag ochtend/ middag ben ik lekker gaan winkelen en lunchen met Annelieke en Danique en heb ik nog een nieuwe bikini gescoord (zoo fijn)
's avonds ben ik samen met Danique Bermuda weer even lekker onveilig gaan maken en dat hebben we gedaan! We hebben echt een top avondje gehad. Ook heb ik deze avond eindelijk Jessie gezien en hem de groeten gedaan van Perry en Marja! Bij deze de groetjes terug!!

Zondag eerste lekker uitgeslapen en toen met Danique naar Porte Mari geweest ook een HEERLIJKE dag gehad. Toen begon helaas de volgende werk week alweer. Afgelopen week een mega drukke week gehad in het hotel en met mijn onderzoek. Gelukkig stond me woensdag een verrassing te wachten en mocht ik lunchen met Ronald de Boer en Foekeboy (of hoe je het ook schrijft) erg gelachen tijdens een gezellig lunch van slecht 30 minuten.

Donderdag weer naar Porte Mari geweest met Wendy en Tanja en smiddags Tanja afgezet bij Hato die vol spanning op haar zus ging wachten. Wat is ze blij dat haar zus er is! zoo top!

Dat maakt dat ik de mijne misschien nog wel een beetje extra miss.. maar over 6 weken sta te popelen op Hato om Cher op te halen! wat gaat de tijd toch snel. Dan zit er voor mijn alweer 5 en een halve maand op!

Lieve mensen dit was hem weer voor deze keer!
Tot snel!!

Ps. Helaas heb ik de bruiloft van mijn lieve nicht moeten missen maar gelukkig kon ik er door facetime toch een beetje bij zijn en meefeesten!
Nogmaals gefeliciteerd!! jullie zagen er super mooi uit!!

Ayooo e Bon weekend!

Liefs en dikke kuss Mar xxx

  • 31 Mei 2014 - 22:38

    Joke En Berend:

    Hoi marlyse, het zal niet meevallen om afscheid te nemen van je vriendinnen ,waar je het zo gezellig mee heb gehad! Je kan nu uitgaan kijken naar de komst van je zus , kunnen jullie lekker gaan genieten! Volgens mij geniet jij daar elke dag ,als ik je verhalen lees. Hier gaat alles goed . De d1 is veldkampioen geworden en heeft zich geplaatst voor de 'N.K ,super leuk en straks een mooie ervaring ,ongeacht hoeveelste ze daar gaan worden. Milan is ook begonnen met trainen bij Fortuna en hij heeft er erg veel plezier in ! Ik kijk weer uit naar je volgende reisverslag! Dikke knuffel van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlyse

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 10427

Voorgaande reizen:

29 November 2015 - 30 December 2015

Backpacken in Indonesie

27 Januari 2014 - 21 Augustus 2014

Stage Willemstad, Curaçao

Landen bezocht: