Dushi Korsou - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marlyse Pluimers - WaarBenJij.nu Dushi Korsou - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marlyse Pluimers - WaarBenJij.nu

Dushi Korsou

Door: Marlyse

Blijf op de hoogte en volg Marlyse

11 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo lieve allemaal,

Weer een verhaaltje van het zonnige curaçao. Vorige week woensdag was de dag waar ik gebleven was. ´s avonds ben ik met mijn lieve en gezellige huisgenootjes Peggy, Quinten en Iris naar Cabana geweest voor weer eent op avondje. Ik denk dat we de hele wijk hebben wakker gemaakt toen we thuis kwamen maar: Who cares!! It was the best night ever.

De volgende dag op kantoor was het iets minder geweldig haha.. gelukkig was ook woensdag avond ook collega's tegen gekomen dus ik was niet de enige die het zwaar had. Donderdag avond nog even aan mijn stage gewerkt en vroeg mijn bed in gegaan. Om vervolgens op vrijdag weer fris en fruitig op m'n werk te zijn.

Gelukkig hebben we op vrijdag een kort dagje tot half 4 en begint het weekend dus lekker vroeg. Vrijdagavond hebben we ook niets gedaan om zaterdag ochtend weer lekker vroeg op te staan om naar het strand te gaan.

Die droom konden we al snel laten varen want wat een shittie weer. We waren om 10 uur op het strand en om 13 uur kwam het met bakken uit de hemel. Gelukkig waren we niet de enigste op het strand en zijn we lekker gaan lunchen. Daarna ben ik samen met Daphne lekker naar punda gegaan om te winkelen en goedkoop fruit te halen op de drijvende markt. Slechts 1 Nafl. voor een kwart water meloen.

Zaterdag avond zijn we met heel het huis naar Bermuda gegaan waar ons lieve huisgenootje peggy werkt. We hebben weer een top avond gehad haha.

Zondag poging 2 op het strand. Helaas ging het weer rond 1300 regen alleen dit keer was de lucht weer snel strak blauw. Uiteindelijk hebben we nog op het strand gelegen tot 18:00 een top dagje dus!.

Gisteren weer een leuke en vooral drukke stage dag gehad. Vandaag iets minder druk dus duurde de dag wat langer. Na het werk met een collega meegereden die eerst nog even haar kleinkinderen op moest halen voordat ze mij af ging zetten. Wat een schatjes.

Nou lieve mensen deze week was niet heel spectaculair en niet veel nieuwe dingen gedaan. Maar wie hoort mij klagen NIEMAND. I'm living the good life here.

Oke Hopi Bon.. tot de volende keer.

Sunchis.. Marlyse xxx

• 12 Februari 2014 - 12:08

Oma Els:

Wat saai heb jij het toch op dat eiland en dan ook nog een tropische bui, vervelend hoor!
    Wij vertrekken vrijdag naar de portugese zon (moet ie wel schijnen)
    Geniet maar lekker verder.
    Liefs xxxx Opa en Oma

• 13 Februari 2014 - 12:12

Joke En Berend:

Lieve marlyse,
    Wij merken wel dat je het erg naar zin hebt daar! Gezellige mensen om je heen! Meis geniet ervan . We kijken uit naar je volgend verslag . Een dikke knuffel van ons!

• 13 Februari 2014 - 17:16

Opa En Oma Pluum:

lieve marlyse volgen jou middels je blok op de voet, we vinden jouw verslagen harstikke leuk ga zo door
    mooi dat je dit avontuur mee mag maken, hebben bij je ouders gehoord dat je cijfer voor spaans minder
    was maar je kreeg de gelegenheid dit te herstellen!! nou mar, doe je best daar en hou je haaks, we blijven van je houden, speciale groeten van oma pluum en kusjes van ons, jammer dat je er morgenavond niet bij kunt zijn bij de wok, maar dat halen we wel een keertje in tot het volgende blok dan maar.